سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه و توفیقی به خوبی شرایط را می دانند و امیدوارم یک مهاجم به زودی به تیم اضافه شود.

شفر :امیدوارم یک مهاجم به زودی به ما اضافه شود/بسیار خوب و  با تمرکز بازی کردیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: شب گذشته در هتل بازیکنان و اعضای باشگاه برای من مراسمی به مناسبت کریسمس و سال نو گرفتند و شب گذشته روی سر من برف ریختند و به من گفتند که هدیه سال جدید را در زمین مسابقه خواهند داد.

او ادامه داد:برای ما بسیار بسیار خوب بود و فکر می کنم بهترین بازی تیم ما در لیگ بود. جا دارد از همه بازیکنانم تشکر کنم و به ویژه از امید ابراهیمی کاپیتان امروز تیممان که 2 روز مریض بود و خیلی  مطمئن نبودیم که در این  بازی حضور پیدا می کند اما او یک کاپیتان واقعی است و شخصیت بسیار خوبی دارد.از طرفی همه بازیکنان ما خوب بودند. واکنش خوب دروازه بان ما ضربه کرار جاسم را مهار کرد.

او درباره جذب مهاجم گفت: ما فقط در لیگ بازی نمی کنیم و بازی لیگ قهرمانان و حذفی را هم پیش رو داریم.با یک مدیر برنامه حرف زدم و مدیرعامل باشگاه و  توفیقی به خوبی شرایط را می دانند و امیدوارم یک مهاجم به زودی به ما اضافه شود. همچنین شاید یک یا دو بازیکن دیگر به ما اضافه شوند.

شفر در مورد اینکه آیا حضور کولی منتفی شده است یا خیر گفت:مربی جاماییکایی به تهران می آید.

سرمربی استقلال افزود:ما بسیار خوب و  با تمرکز بازی کردیم و همه کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین پیاده کردیم. این فقط یک بازی بود و اکنون تمام شده و بازی بعدی در راه است که خیلی زود فرا می رسد. می خواهم از اعضای کادرفنی خودم، از ساناک، ساشا فرزندم، طاهری، نامداری و خانبان تشکر  کنم. مربی ما بیژن طاهری امروز مریض بود و در بیمارستان حضور داشت که برای او بهترین ها را آرزو می کنم. همین طور از کادر پزشکی و ماساژورهای تیم و تیم رسانه ای باشگاه تشکر می کنم.

او بیان کرد:در چند هفته ای که من اینجا هستم کاری که ما انجام می دهیم شبیه این است که یک بذر را بکاریم و از آن مراقبت کنیم تا آن دانه بالا بیاید و همه ما می دانیم که فقط در کنار هم و با کار تیمی شانس موفقیت داریم. خیلی برای محسن کریمی خوشحالم و باید بگویم او مدت طولانی در لیست نبود.وقتی کریمی را در تمرینات می دیدم،به او می گفتم که امیدوارم زودتر به لیست ما اضافه شود. همینطور از بازیکنان نیمکت نشین نیز تشکر می کنم زیرا اگر ما نیمکت خوب نداشته باشیم، نمی توانیم برنده باشیم.

شفر بیان کرد:حضور روی نیمکت به دلیل مسائل تاکتیکی است و دلیل دیگری ندارد و اینطور نیست که بازیکنان ضعیف باشند. از هواداران نیز باید تشکر کنم. عملکرد آنها بسیار خوب است و آنها می دانند که چه زمانی به آنها نیاز داریم و در آن زمان از ما حمایت می کنند. از تیم داوری و خبرنگاران حاضر در نشست تشکر می کنم. از خبرنگاران برای اخبار درستی که منتشر می کنند، تشکر می کنم.

مدیر رسانه استقلال درباره سفر شفر بیان کرد : سفر شفر تنها یک شب است و برای سال جدید میلادی انجام می شود. این سفر برای ملاقات با یک مدیر برنامه نیست.

سرمربی استقلال درباره تکرار نتیجه در جام حذفی افزود:همینطور که گفتم نفت آبادان یکی از بهترین تیم های ایران است. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و با تاکتیک تیمی خوب فوتبال بازی می کند. ما باید روی زمین بمانیم و از خوشحالی خودمان را گم نکنیم و بازیکنان باید بدانند این یک بازی بود و تمام شد.ما بازی بعدی را پیش رو داریم و باید روی همه بازی های بعدی تمرکز داشته باشیم.

او درباره خطای متعدد استقلال پشت محوطه بیان کرد: به بازیکنان گفتم خطای بی جا و بچه گانه پشت محوطه انجام ندهند. بازیکنان ما چون مطمئن بودند دروازه بان ما توپ ها را مهار می کند با او شوخی می کردند تا او توپ ها را مهار کند و قوی تر از گذشته شود. چند ضربه آزاد به حریف دادیم و به بازیکنان گفتم باید کاری کنند که بازیکن با توپ به کناره ها برود زیرا تیم حریف از این موقعیت ها خوب استفاده می کند. علی قربانی نیز خوب بازی کرد و اگر خوش شانس بود، گلزنی می کرد.

انتهای پیام/

اظهارات شفر درباره بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار